Malin Ledin

Min Önskelista! 7/12 2008

Publicerad 2008-12-07 19:07:22 i Vardag,

Halloj! Idag så hade våran klass julmarknad på Dalarö Torg. Vi sålde julpynt, kakor, bullar, godis och mycket mer! Mer än hälften blev sålt. Vi tjänade nog ihop en slant iallafall! ^^ Vi har ju sen nnågra veckor tillbaka sålt salami och julblommor och då tjänade vi ihop mycket också, vet inte hur mycket men över 12.000 iallafall. Sedan så vann vi 1000 kr från Trafikkalendern, så att vi har ju kanske 30.000 kr i klass kassan! ^^ Nu på eftermiddagen så har jag skrivit min önskelista såhär blev den:                                
                                                                                                
                                                                                             Min Önskelista!                            

 

Hundvalp

Dvärjhamstrar (minst 2 st.)

Ipod Touch

Halv akustisk gitarr

Digital Kamera

Presentkort på Farsta Centrum

Presentkort på NK

Presentkort på Kicks

Presentkort på någon väskaffär

Pengar

Kläder

Salong saker tex. Hårsax, Borstar, Smink, Frisör vagn/bord, Hårsnoddar mm...

Rolig Peruk

Cykelhjälm

PS3 spel

WII spel

ABBA Singstar till PS3

Littele Big Planet till PS3

Riktig mic med stativ + Högtalare

STARPAKET till DS Lite med: Väska, Hörlurar, Biladapter, 3 Spelfodral, 3 Pekpinnar och Snöre

Guitar Hero till Nintendo DS Lite

High School Musical spel till Nintendo DS Lite

High School Musical Sing It till PS3

High School Muscial Saker

Sommarridläger på Bärby i Uppsala

Omgörning i mitt rum

Ride (ett data spel)

Kommentarer

Postat av: Marsvinenrrule

Publicerad 2009-03-15 17:02:42

Oj vilken lång önskelista! Jag skulle aldrig ens kunna DRÖMMA om att skriva ner nåt sånt där, lyllos dig!

Postat av: Swim!

Publicerad 2009-03-15 17:08:55

Haha! Jo, det är ju en del ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela