Malin Ledin

Snart Är Det Jul! 23/12 2008

Publicerad 2008-12-23 18:57:07 i Vardag,

Jippie, imorgon är det julafton! Vi ska fira hos mina kusiner (på mammas sida) med mina andra kusiner (på pappas sida), mormor och morfar, farfar, och några stycken från mina kusiners (på mammas sida) mammas släkt också. Igår så satte vi äntligen upp våran gran. Det blev väldigt sent i år, för att vi har inte haft tid. Nu måste jag gå för att vi ska äta kyckling med ris och örtsås, men jag bloggar mer imorgon. God Natt! ^^  Ps. Jag ska gå och lägga mig tiddigt så att det blir julafton fortare!!!

Kommentarer

Postat av: Ledinskan

Publicerad 2008-12-23 21:05:00

Hej Snygging



Och varför såååå bråttom tills imorgon? Julklappar får man bara om man varit snäll!!!



Puss du är världens bästa

Postat av: Malin

Publicerad 2009-01-03 22:05:45

") (det var mamma som kommenterade xD)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela