Malin Ledin

Förlåt!

Publicerad 2008-07-08 18:55:09 i Vardag,

Hej! Jag vill verkligen säga förlåt för att jag inte har skrivit så mycket på bloggen den senaste tiden!
Men iallafall, nu börjar jag längta lite till skolan! Asså... inte till skolan men det är ju alltid kul att träffa kompisarna såhär efter sommarlovet eller vad man nu ska kalla det! Det rengnar ju bara + att det är kallt, både i vattnet och i luften. hoppas att det bilr bättre väder snart så att man hinner ha iallafall lite sommarlov!^^ Jag kommer nu framöver att skriva lite saker i o ordning om sommaren eftersom att jag inte har skrivit det än!^^ skriv gjärna lite fler kommentarer nu och skicka mejl, för att jag vil ju att fler ska läsa bloggen ju!! Tack och hej! ses kram från "Myran"!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela