Malin Ledin

Ny bloggdesign!

Publicerad 2009-04-26 18:29:09 i Vardag,

Hej alla där ute som läser! Nu har jag äntligen fått upp min nya blogg design, vad tycker ni? Snälla kommentera och säg vad ni tycker. Ska jag byta till en ny eller ha kvar den här? Tack så jätte mycket till Marina som har gjort designen! <3 Hon är jätteduktig! Idag så har vi varit och firat min kusin som fyllde 18 år. Annars så har jag väl inte gjort så mycket. Någon gång nästa vecka så ska jag in till stan och köpa nya jeans, Cheap Monday tror jag. Jätte intressant, jag vet! Jag bloggar mer imorron eller senare ikväl. Hej då!

Marinas blogg: www.marinaberglund.blogg.se

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-26 22:39:54

Hej



Det ser superfint ut hon är duktig den där Marina

Postat av: Swim

Publicerad 2009-04-27 15:44:50

Ja, hon är jätteduktig,,, namn tack ;)

Postat av: Emmas Jennifer xD

Publicerad 2009-04-29 18:26:30

skit fin desagin hehe...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela