Malin Ledin

Hejsan alla söta läsare!

Publicerad 2009-08-16 00:07:55 i Vardag,

Hejsan allihopa! Idag så har jag bara gått hemma lite, suttit vid datan, och lite så. Senare på kvällen så åkte jag och min family och spelade minigolf på Gålö. Konstigt nog så VANN jag faktiskt! :D Eller... ja... vann, det gjorde jag men DELAD förstaplats med pappa! ;) Men det var väl endå ganska bra, för att vi var 6 stycken som spelade! Imorron så kanske jag åker in till Farsta och handlar lite skolgrejer, får se!

Puss och kram

/ Mallis

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela