Malin Ledin

Mallis here!

Publicerad 2009-08-17 17:45:19 i Vardag,

Tjenis everybody! Idag så har jag varit med Jenni! Vi har typ sett Twilight, hopptränat, och cyklat ut med hundarna, BDB och lite så! ;D Om jag ska erkänna så längtar jag faktiskt lite efter skolan, men jag vill ju fortfarade ha sommarlov!!! ^^ Jag vet att det låter konstigt men jag vill ju träffa alla kompisar och så!!! Loggar in på BDB nu, ni får gjärna kommentera mina bilder, bli vän, skriva PM, och GB!! Besök mig gjärna, användarnamn: Malisen

 
Ps: Jag vill ha fler kommentarer!!!

Love, Mallis!! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela