Malin Ledin

Sälen! 19/7 2009

Publicerad 2009-07-19 22:16:30 i Vardag,

Hello everybody!! Nu är jag i Sälen. Vi har renoverat ganska mkt i stugan nu, vi har varit här i några timmar nu. Jag kunde inte skriva i bilen för att datans mobila bredband funkade inte när man åkte, utan bara när man stod still. På vägen upp fick jag ett par Skullcandy hörlurar, ett par ROSA!!! =D Igår så skapade jag en ny blogg på samma användare www.ccookies.blogg.se besök den gjärna. Jag kmr typ skriva samma saker som jag gör på den här men jag är inte så nöjd med namnet på den här, och så kmr jag att göra en finare header. Just nu så sitter jag i soffan med min laptop och e inne på Bilddagboken.se där heter jag Mauulliin. Ha det bra, jag skriver mer imorron. Älskar alla er som läser och kommenterar!!

Puss och kram

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela