Malin Ledin

Tisdag 10/3 2009

Publicerad 2009-03-10 14:49:10 i Vardag,

Hejsan! Har inte skrivit på ett tag, men nu skriver jag! 
Sportlovet:

Måndag: Var i Farsta med Carro!
Tisdag: Fyllde 13 år! ^^
Onsdag: Typ....... Inget!
Torsdag: Åkte till Sälen, åt på APPETITO!
Fredag: Åkte skidor och badade i Lindvallen med Kira!
Lördag: Åkte Skidor + Kvällsåk med Kira!
Söndag: Åkte hem tidigt på morgonen!

Ja, ett bra sportlov! ^^

Idag (Tisdag 10/3) så gick jag hem från skolan efter lunch mådde inte så bra ont i halsen och i huvet så att det blir tyvärr ingen handboll för mig idag! I Lördags så hade vi match och vi vann med 8-6 i andra halvlek. 8 mål på en halvlek. Hade vi varit lika bra i första halvlek hade vi vunnit med 16-12!!! Carro och jag sov över Lördag till Söndag. Fick ett migrän anfall vid melodifestivalen! :( På Söndagen så kom Farfar och firade mig! Skriver mer imorron! Hej då! :)

PS. Vill ha fler kommentarer från ALLA! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela