Malin Ledin

Startar upp bloggen på nytt!!

Publicerad 2009-11-22 15:08:08 i Vardag,

Ja, ni läste rätt!  Jag startar om bloggen på nytt. Det kommer att bli lite som en foto-blogg. Ny design kommer snart!!


Fredag-lördag så målade vi om mitt rum, resultatet:


Från lila till vit-brunt!
Jag är mycket nöjd!!
Skickade in jultidningarna igår.
Kommer få en mini data (laptop) och en internet radio med plats för ipod.en, kul! ;)
Igår hade vi handbollsmatch, de andra laget va asbra. Vi förlorade tyvärr. Men vi spelade bra!

Puss

/Mallanbrallan!

Kommentarer

Postat av: Marina

Publicerad 2009-11-22 21:22:02

Svar: Gör det! den var jättebra! :) vet inte hur man gör..

Postat av: Cecilia

Publicerad 2009-12-09 15:36:36

JAG ÄLSKAR DIG BLOGG!!! :O :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela