Malin Ledin

Studiedag idag!

Publicerad 2009-10-06 15:59:51 i Vardag,

Hejsan! Idag så hade vi Nutidsorientering, det var ganska svårt! :P Efter det så hade vi bara Spanska och matte, och slutade 12.oo, halv studiedag. Skönt!! Sitter och sluggar inför matteprovet som är imorron, hoppas att det går bra. Och ikväll så startar ju "Desperate Housewives" (säsong 6) !! :D ÄNTLIGEN! Ikvälk så ska jag nog gå ut och sälja lite jultidningar, har inte gjort det på flera veckor, men det har ju varit så kallt!! :P
Puss å kram!!

//Mallis

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela