Malin Ledin

Har hållit på med BDB!!

Publicerad 2009-09-07 20:22:58 i Vardag,

Jag har inte skrivit på JÄTTELÄNGE!! :) Det har ju kommit mycket nytt här på Blogg.se!!! Kul! Ska börja blogga här nu lite, men jag kommer endå fortsätta med BDB! Heter Malisen där. Besökmig gjärna och kommentera alla bilderna! ^^ Har hänt mycket på sistone. Jag har börjat i skolan, år 7, Elin har slutat i Dalarö :(, Ja ghar varit på Gotland och jag ska dit i helgen, ja jag pallar inte skriva ner allt!! xD Jag har iaf börjat sälja jultidningar. Hoppas att det kommer gå lika bra i år som det gjorde förra året! ^^ Önska mig lycka till och ha det bra!!


// Mallis <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela