Malin Ledin

Valborg

Publicerad 2010-04-30 18:10:03 i Vardag,

Hejsan!
Nu under valborgs-kvällen så kommer jag ev. gå till brasan här uppe på Dalarö, men vi får se.
Annars så blir jag bara hemma.

Vi ska äta Fondue till middag!!
JAG har inte ätit det sen flera år sedan, så vi får se om jag tycker om det eller inte.

För er som inte vet vad det är, så är det typ kött och grönsaker som doppas i någon slags buljong i en slags gryta. När man äter choklad-fondue så har man choklad i grytan istället och man doppar frukt istället för kött och grönsaker.

Det kanske inte låter så jättegott men sist jag åt det så älskade jag det! :)

Vad tycker ni läsare om det, gott eller inte?? (om ni ätit det)

Kram

Malin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela