Malin Ledin

God natt sverige! ☺

Publicerad 2010-08-29 21:35:22 i Vardag,

Ska snart sova, slänger in ett kortare inlägg. Vart hemma idag, imorn blir det skola. Jag slutar 12.00 tror jag, nice!!

Sedan så blir det gitarr, och sen ska jag provspela i Haninge f96 handboll. Vårat lag har nästintill lagt ner kan man säga. Vi är nu ungefär 6 st som verkligen vill spela, och det räcker inte. Tyvärr..
Jag vill inte byta lag, men jag vill inte sluta med handbollen, så det är mitt enda val...

Men vem vet, det kanske blir jättebra, jag kanske utvecklas mer i handbollen om jag byter.

Vi får se

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela