Malin Ledin

Vann handbollsmatchen mot föräldrarna...

Publicerad 2010-03-29 22:58:53 i Vardag,

Hello sunshines!! ;D

Idag så försov jag mig, eller jag kom inte sent till skolan men det blev verkligen stressigt på morgonen. Morfar kommer och hämtar mig 08.25 och jag vaknade 08.10!!! Så det var bara att klä på sig kläderna som låg närmast, sminka mig, borsta tänder, ge smulan (min katt) mat och borsta ut det toviga håret. Så jag hann inte äta någon frukost, men jag överlevde. Stressigt värre!!

Hade matteprov A idag och det gick nog bra, är nöjd! :)

Efter skolan så hade jag gitarr och handboll.
På handbollen så hade vi en slags avslutning, då vi spelade en match mot föräldrarna, och vi VANN! ;D
(Förra året blev det 7-7, och då fick föräldrarna köra med fel hand, och det gjorde dom inte i år, så man märker att vi blivit mycket bättre!!) :)

Nu ska jag gå och lägga mig, är trött. Skönt att vi börjar 10.00 imorgon.

God natt kramar

Malin :)

Kommentarer

Postat av: Olatindra

Publicerad 2011-08-10 07:05:52

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela