Malin Ledin

Hejhej igen! Igår så blev det ju igen hand...

Publicerad 2010-11-29 23:13:59 i Vardag,

Hejhej igen! Igår så blev det ju igen handbollsmatch. Jag och alla andra blev ju tvungna att gå upp tidigt pga matchen, och det blev ju extra tidigt eftersom att det var snöoväder och halt på vägarna. När vi kört i ca 1 timme så är vi framme. Vi börjar värma upp som vanligt och så.. Sen så dyker det andra laget inte upp så domarna ringer till dom, och då har dom tydligen "glömt" att dä va match. Och så säger dom att dom skulle få en kvart på sig att fixa lag, och då hade dom inte tillräckligt med tid tydligen... Så det var ju bara att åka hem igen. Och det har andra lag också råkat ut för när dom skulle möta det Lage som vi skulle mött. Många tränare och föräldrar skrev sedan i andra lagets gästbok och skrev om att det inte var okej! Då tar deras tränare bort kommentarerna istället för att bara be om ursäkt!! Såå dålig stil och omoget tycker jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela