Malin Ledin

Prao- dag 3

Publicerad 2011-03-30 22:32:50 i Vardag,

JAG HATAR TELIA GRYMT MYCKET!! Ska det ta mer än 3 dagar, snart 4 för att få iordning på det. På grund av deras tekniska problem har vi och många andra inget internet. Vissa har precis fått tillbaka det, men inte vi inte. Ajja, nu blir det ju bloggning från mobilen istället... Idag var jag iallafall på Fredrika igen. Jag älskar verkligen gymnasiet! Alla har en positiv inställning, och det beror ju säkert på att dom själva valt linje, och verkligen vet vad dom har för mål. Det är på så sätt stor skillnad mot grundskolan. Idag var det inte bara massa vanliga musiklektioner, utan jag fick också vara med på två stycken intagningsprov. Häftigt att se. Jag har själv varit på olika auditions i olika sammanhang, och man vet hur nervös man är, och nu märkte man verkligen att man inte var ensam om nervositeten. Jag träffade Linn efter skolan, och vi gick runt i Handen en liten stund bara, innan vi åkte hem. Sammanfattat av min dag. Inte så mycket skriver eftersom det är sjukt jobbigt att skriva såhär mycket på mobilen. Imorgon ska jag vara på Dalarö igen, ska bli kul att se vad som händer på 6ornas och 7ornas lektioner. Puss och godnatt, hoppas ni har haft en lika bra dag som jag, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela