Malin Ledin

Skajjjjp

Publicerad 2011-05-31 22:59:34 i Skönhet,

Min dag... Var i skolan, sen skulle jag gå hem och geeka Spanska, hann göra 2 kapitel av 5 innan jag somnade, PÅ SPANSKA BOKEN. Sååå, vaknade typ 1,5 h efter, och då kom mina föräldrar hem. Började kolla på Desperate Housewives klockan 21.00, och i pausen åkte jag och mamma till Annika, Annas mamma, och lämnade blommor som tack för helgen i Göteborg. :) Mamma hade köpt med sig solpuder till mig på vägen hem. Bra nu till sommarn!! Nu sitter jag och snackar i Skype, och ska snart sova, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela