Malin Ledin

Robinson

Publicerad 2012-08-30 20:58:07 i Vardag,

Hej sweethearts! Allt bra med er? Vore skitkul om ni skulle kunna skriva om vad ni gjort idag! Jag läser ju faktiskt alla kommentarer och frågor, och blir verkligen jätteglad för dem! Så, skriv en kommentar och berätta vad du gjort idag! Varit i skolan? Ledig?
 
Jag har i alla fall varit i skolan. Sovit hos älsklingen min sedan i måndags, jätteskönt eftersom det bara tar ungefär 30 minuter från Lidingö till Nacka. Från Dalarö till skolan tar det däremot nästan 2 timmar, så det har verkligen varit en lättnad för mig att jag fått sova där. Plus att jag fått vara med han som jag gillar mest, hihi! Bonus ju!
 
Efter skolan mötte jag upp madre i Gamla Stan, och köpte massa fiina ringar, sedan så blev det donken på hemvägen eftersom att jag var så otroligt hungrig, haha! Ibland fåååår man faktiskt äta onyttigt, och speciellt om man fått äckliga oklara vårrullar till skollunch... Har nu tagit mig en skön dusch med VARMVATTEN!!! (duschen hemma hos min pojkvän har ett litet fel för tillfället, så vattnet är typ kaaaaalllt...)
Nu sitter jag och myser i soffan med nya datan från skolan, och tittar på Robinson.
 
Myyyys
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela