Malin Ledin

Prio 1

Publicerad 2012-12-30 22:21:00 i Vardag,

Hejj världen!! Tyvärr så kommer inte bloggen som första prioritering nu under lovet, hoppas att ni har förståelse!
Min dag har varit bra! Åkte skidor med pappa i Lindvallen och det var sjukt bra backar!! Dock lite molningt och blåsigt, men det var mest uppe på toppen. Vi var hemma vid 14.00 ungefär och då tog jag mig en skön dusch och sedan åkte vi och köpte thai-mat. Supergott! Nu har vi gäster här i stugan men jag gick och la mig i min säng för några timmar sedan. Både igår kväll och ikväll så har jag haft en jobbig huvudvärk som inte vill ge sig... Kanske är för att jag äntligen slappnar av efter skola och jobb, jag blir utvilad i alla fall så det är bra! :)

Har sett klart hela säsong 1 av Greys Anatomy och 10 avsnitt av säsong 2, haha, ligger och tittar på kvällarna och kan verkligen inte sluta...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela