Malin Ledin

Snacka om sovmorgon...

Publicerad 2012-12-29 22:12:00 i Vardag,

Hej på er! Som jag skrev igår så skulle jag ta mig en ordentlig sovmorgon idag, vilket jag såklart gjorde! Gick upp vid 14.00 ungefär och tog en lång skön dusch, rakade benen, fixade håret och tog hand om mitt ansikte som inte riktigt tål kylan. Så massa krämer och sådant som jag bara älskar! Nu  har jag världens lenaste ben och min hud mår lite bättre, sååå skönt! Vid 15.30 åt jag "frukost" haha! Så skönt att bara ta det lugnt! Resten av dagen så spelade jag lite på en låt som kommer spelas in så fort jag kommer hem, wiiiiie!! Lovar att den kommer bli bra! Såå kul! Åt sedan middag och tog hand om min farm på Hay Day haha, appen rekommenderas verkligen!! Puss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela