Malin Ledin

Sportlov!

Publicerad 2012-02-28 20:15:20 i Vardag,

Åh, det är riktigt skönt med sportlov nu alltså! Der behövdes verkligen nu! Igår var jag i stan och shoppade lite smått, medans älsklingen jobbade (kunde inte blogga, eftersom det inte fungerade). När jag kände mig klar så hämtade jag upp honom på jobbet, och sedan åkte vi hem till honom. Såg på film och sedan BB.
Idag vaknade vi typ runt 11-11.30 och tog det lugnt. När älskling vaknade så satte han sig och spelade TV-spel medans jag fick ligga kvar i sängen. Sedan så la vi oss i soffan och kollade på film. Runt 16.30 drog vi och träffade flera av hans kompisar, för att dra oss mot Baggeby och spela bowling. Jag kan säga att jag inte alls är bra på det, och kom sist... Men jag får väl skylla på att det var 5 killar mot en tjej... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela