Malin Ledin

Godmorgon!

Publicerad 2012-06-30 08:58:53 i Vardag,

Hej sötnosar! Vaknade klockan 05.50 typ... sov på Kalles landställe med hans familj och släkt. Vaknade så tidigt av att jag var skit kissnädig... Hade hållt mig hela natten, men var tvungen att gå upp där vid klockan 06.00, för då blev det lite av en kris-situation, haha! Jaja, jag gick upp och kissade, sedan så kunde jag inte somna om... Vid halv 7 så skulle älsklingen min åka till jobbet och hans pappa skulle skjutsa in honom ,så dem skjutsade hem mig samtidigt då. Har en hel del att packa och så eftersom jag åker till Vitsgarn på Måndag, så det var väl lika bra att jag åkte hem istället för att bara ligga där i sängen... 
 
Har kollat på tre avsnitt av Grey's Anathomy nu, och ätit frukost. Asskönt att bara ligga i soffan och ta det lugnt. Det har varit så mycket på senaste tiden, så man känner nog inte rikigt efter när det är nog... När man behöver en paus från allting och bara slappna av!
 

Kommentarer

Postat av: Linda Berggren

Publicerad 2012-06-30 20:22:38

fan vilken snygg outfit! vart har du köpt tröjan och shortsen!? :o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela