Malin Ledin

Bio gånger 2

Publicerad 2012-10-31 18:11:17 i

Hej på er! Igår såg vi ju Paranormal Activity 2 jag och tjejerna. Inte bästa filmen enligt mig, mycket bra men jag tycker att 1an var bättre. Sjukt kul i alla fall då vi skrek som bara den och gömde oss bakom våra jackor haha!

Nu är jag påväg hem från stan då jag och mamma precis sett filmen "Bitchkram" bra, men lite konstig. Jag gillade den i alla fall, typ 3 av 5 popcorn. ;) Nu ska jag hem och jobba lite med bloggen, kanske tar ett skönt bad och äta middag borde jag ju också göra! Tråkigt att vara ensam hela kvällen... Får se om jag kommer på något kul. Tveksamt. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela