Malin Ledin

det är på natten man blir poet

Publicerad 2012-10-30 01:40:36 i Vardag,

Kärlek kan vara det bästa som finns här i livet, men när det är för bra för att vara sant, så kommer det för många en vändning. För mig gick det fort utåt, för vissa tar det en längre tid, och för vissa blir allting bara bättre och bättre utan slut, Men det är just när man blir krossad eller om man själv gör något fel som man tänker tillbaka till det man hade. Det är då man tar fram det sorgsna i det hela. Det är jobbigt. Framförallt på nätterna. Kan inte sova. Börjar tänka. Tänka tillbaka det man en gång hade men släppte motvilligt eller frivilligt. 

Just nu känner jag bara att jag gjorde helt fel val först, sedan helt rätt. Jag var inte redo för att släppa taget, men när jag väl släppte allt och ville må bra, så var det redan för sent, och jag kommer aldrig kunna gå tillbaka, hur mycket jag än vill och hur mycket jag än offrar. Det är försent och jag blir så jävla pissed off på mig själv, men det borde jag egentligen inte vara. Jag blir bara sur på mig själv för att jag var för osäker och blind för den som kämpade. Det gör mig riktigt sur och jag skulle göra allt. Allt för att få tillbaka det som en gång fanns där.
 

http://rodeo.net/niotillfem
 
Hej på er! Inte många av er kommer förstå er på det jag skrivit just nu, men det spelar ingen roll.Jag behövde bara skriva av mig, jag skriver främst för min egen skull, men vafan skulle en text hjälpa mig egentligen? Kanske söker bekräftelse, vet inte. Hoppas ni mår bra, love.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela