Malin Ledin

Long blonde hair

Publicerad 2012-09-28 15:35:37 i Vardag,

Åh, jag vill verkligen verkligen ha naturligt långt fint blondt hår. När jag var liten så hade jag först jättelockigt kort, och sedan när jag blev lite äldre så hade jag faktiskt lååångt hår, sendan så klippte jag av det, varför?! Ingen aning vad jag tänkte med faktiskt. Jag är ju naturligt blond, så bara jag kan få det att växa snabbare.. ååh! Sitter och kollar runt på alla de bloggar som jag läser, och önskar att jag kunde ha lite fint hår som den norska bloggerskan Aurora Mohn. Exakt så vill jag ha det, utan att behöva använda löshår. Såå fint det är!!
(De 3 översta bilderna)
 






 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela