Malin Ledin

Idag

Publicerad 2013-08-29 23:06:00 i Vardag,

Godkväll! Denna dag har jag gått igenom lite motvilligt. Skolan kändes riktigt seg, och vi hade dessutom ingen lunch på schemat (vilket jag tycker är jättekonstigt?!). Slutade tidigt men det kändes som att hela skoldagen gick i snigelfart. Imorgon har jag nog de ämnena jag verkligen inte trivs med och slutar dessutom sent, trots att det är fredag(?), fick verkligen inget bra schema men har det bara fram till höstlovet. Jag får stå ut helt enkelt. Efter skolan åkte jag till mammas jobb och vi gick ner till Vetekatten som ligger precis nedanför hennes jobb på Kungsgatan och åt en liten bakelse med passionsfrukt och hade en riktigt mysig fika. Välbehövligt! Hemma så lagade mamma världens godaste kyckling med örter, ris, grönsaker och champinjoner. Åt tills jag blev sådär proppmätt, hihoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela