Malin Ledin

God jul!

Publicerad 2013-12-24 22:32:18 i Vardag,





God Jul bloggisen! Internet har legat nere några dagar men nu är det tillbaka. Är i Sälen med familjen sedan i söndags! Idag är det julafton och det var varit en riktigt bra dag! Sov ut ganska länge, fick sedan öppna ett paket från julstrumpan, en röd fin morgonrock. Jättefin verkligen! Efter frukost åkte jag och pappa och handlade 2 sista julklappar till julklappsleken vi kör här hemma. Efter det var det dags för julbord på Gammelgården, god mat trots att jag inte är så jätteförtjust i julbord! Sedan åkte vi hem, delade ut julklappar, tog det lugnt i några timmar och sedan körde vi julklappsleken. Nu har vi spelat lite spel, är mätta och kollar på tv! Har bland annat fått presentkort, pengar från fina mormor, morfar och farfar plus en ny iPhone. Är suuuperglad men tycker ändå att det är lika roligt att ge bort som att få! Hoppas ni haft en riktigt bra julafton!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-12-24 23:55:33

Du svara aldrig men jag tycker du är hur snygg som helst

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela