Malin Ledin

Bra frukost!

Publicerad 2013-01-27 22:09:00 i Vardag,

Åh hej sötisar! Allt bra med er? Med mig så är det jättebra! Linn kom och räddade min tråkiga lördag igårkväll som sagt så vi poppade popcorn och så satte vi på en skräckis som hette "The strangers" den var verkligen äcklig. Riktigt äcklig, men braa!! Det finns tydligen en 2:a så den står på tur! Vi somnade rätt så sent så att vi gick upp typ vid 11.30 imorse och lagade en megasuperb frukost!! Tog typ 1,5 timme men sååå värt! Godaste frukosten jag någonsin ätit, hihi! 


När vi sett klart på Jönssonligan (behövdes en barnfilm efter gårdagens skräck, haha!) och ätit upp våran stora frukost så fixade vi oss lite och tog oss en promenad. Vid 17 ungefär så åkte jag och min familia till familjevänner och åt en supergod söndagsmiddag! Lax med terayakisås, ris och en stor god sallad. Avslutningsvis blev det Tip-top glass, min favorit!! Nu ligger jag här i sängen som jag precis bytt lakan på, nyduschad, nyrakade ben! Luktar gott och smsar med en fin grabb! Livet leker! Nu blir det Greys Anatomy, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela