Malin Ledin

Trött rakt igenom

Publicerad 2013-06-29 00:49:00 i Sommarlov -10, 11, 13, 14,

Godkväll fina ni, eller ja, ni som är vakna vid den här tiden! Kom hem från mina gudföräldrar för en timma sedan, mamma och pappa stannade kvar lite längre och de sa att dem skulle vara hemma 10 minuer efter mig, haha, lycka till sa jag, och de är inte hemma än!! Så jag sitter och lyssnar på musik och kikar runt lite på snygga festival-outifts, hihi! Jag borde egentligen inte vara uppe såhär länge, för dels är jag riktigt trött, fortfarande riktigt förkyld och dels så blir jag hungrig vi den här tiden (alltid hungrig, menmen)! Visste ni att om man sover för lite så äter man mer och får det svårare att bli mätt, hur mycket man äter?! Läste det för några veckor sedan och har lagt märke till att det faktiskt stämmer, för mig i alla fall! Ska väl äta något liiitet, även fast jag inte borde och sedan ska jag nog krypa till sängs. Jobbat idag och är slut i hela kroppen, men det är skönt, kommer nog sova riktigt skönt!!!
 
HIttade en frukostbild från Sälen med tjejorna, min mage kurrar... lol haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela