Malin Ledin

Migrän

Publicerad 2013-03-26 23:39:18 i

Hej finisar har haft en tuff dag! Körde ett hårt pass på gymmet, duschade och gjorde mig fin och klar för skolan och så slår migränen till. Äckelmigrän! Sååå synd eftersom att jag var så sugen på skola just idag vilket jag faktiskt inte brukar vara på morgnarna... Jaja, det var bara att åka hem och lägga sig igen snälla morfar hämtade upp mig som tur var! Är jättetrött och mitt internet ligger nere så kan bara mobilblogga för tillfället, därför så ska jag sova nu och så får ni en update imorgon istället! Puuss sov gott dröm sött!!

Min frukost imorse, jordgubbar, mööööms!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela