Malin Ledin

Godkväll!

Publicerad 2013-10-30 22:57:15 i Vardag,

 
Hej bloggen! Kämpar för att skriva detta inlägg. Är så trött och sur så jag vet inte vad jag ska göra! Kvällen började jättebra! Jag och Linn mötte upp fina Julia och Elise (fina kompisar ifrån min klass) och vi beställde biljetter till filmen Don Jon på Sergel. Efter det gick vi till Vapiano på Sturegatan och åt riktigt god mat, pratade massa, myste och hade det jättetrevligt! Därefter, sjukt mätta så gick vi tillbaka till Hötorget och köpte klubbor och sedan var det dags för bio! Filmen var inte så bra, too much sex för min del, men andra kanske tycker att den är bra? Ingen av oss tycke den var jättebra, tyvärr! När filmen var slut skulle jag och Linn skynda oss till pendeln för att åka hem, men... JAG HAR TYDLIGEN TAPPAT MITT BUSSKORT. Detta förstörde  hela kvällen som varit så mysig! Jag har ringt runt till ställen som jag varit på men ingen har hittat något. Orkar inte. Om någon människa tagit kortet och inte lämnat det till någon butik eller någon blir jag verkligen besviken!
 
Mitt nummer och namn har dessutom suddats bort från kortet men om någon idag, i Stockholm har hittat ett blått access kort någonstans, SNÄLLA maila mig: [email protected] detta skulle vara guld värt. Kortet är inte heller registrerat så jag kommer inte få ut någon garanti. Om du som sagt hittat ett kort, maila! Tack och godnatt mina kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela