Malin Ledin

När sängen är som skönast

Publicerad 2013-09-30 23:50:44 i Vardag,

Godkväll mina käraste! Hoppas ni har en en bra dag. Jag överlevde vilket jag inte trodde att jag skulle göra när jag vaknade imorse helt död av för lite sömn och huvudvärk. Hade dessutom animation idag från 11-16.30=datorsittande hela dagen. Hemskt att sitta i ett mörkt rum framför en dataskärm så länge tycker jag, och samma sak imorgon. Ligger nu nerbäddad och klar för sömn här i sängen och hoppas på att jag somnar snart, iiiih så skönt det ska bli! 

Passar på att fråga vad ni tycker om detta mönster på dessa Nike's är lite sugen, men jag kanske tröttnar på mönstret? Vad säger ni? 

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela