Malin Ledin

Lediga tisdag

Publicerad 2014-04-29 13:04:30 i Vardag,

 
Hej på er! Vilket fint väder vi har i Stockholm idag!! La mig ute på altanen efter frukosten och solade i en timma och fick bikinirand på en gång! Dock så är jag ju då inte brun... snarare likblek och jag som ville ha klänning imorgon om det är fint väder. Får dra på lite BUS på benen! Äter lunch nu och har precis gjort lite skolarbete. Åker in för att möta Johanna nu så ska vi göra en intervju på SATS och sedan drar jag och gymmar. Väldigt jobbig dag idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela