Malin Ledin

En bra sommar

Publicerad 2014-08-10 01:17:00 i Sommarlov -10, 11, 13, 14,

 
Jaa... vad ska man säga om min uppdatering denna sommar. Inte den bästa. Lusten försvann och livet tog fart. Längesedan jag uppdaterade såhär lite under en så lång tid, men efter 6 år är det kanske behöveligt. 
 
Denna sommar har bjudit på en weekend i Göteborg med en oslagbar Håkankonsert som jag kommer leva på länge. Tio underbara dagar i Malaga med de finaste vännerna där vi kanske växte eller rasade samman som grupp, det är något som tiden får avgöra. Jag själv föredrar växte. Tre veckors jobb. Jag har blivit kär. Träning.
Sena kvällar i havet både med vänner och med min finaste kille. Brunbrända ben. Halsfluss. Skratt. Inflammaiton i luftgångarna. En ögoninfektioin. En penicillinkur som slutade i allergichock. Mysiga filmkvällar. Sol & bad. Pizza med poolhäng. Godis. Båtlivet. Kubb. Grillning. Ännu mer sol. 

Jag har hunnit med mycket, men än är mitt sommarlov inte slut. Dags att ta till vara på stunderna med alla nära och kära. Glöm inte det. Gråt inte för att sommaren snart är slut, var glada över den tiden som är kvar och lev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela