Malin Ledin

Sweet 18

Publicerad 2014-02-24 23:50:59 i Vardag,

Dagen är snart slut. Äntligen 18 och jag känner ingen skillnad haha! Har haft en riktigt bra dag! Vaknade tidigt av att mamma och pappa sjöng för mig och gav mig presenter, så söta! Blev superglad och nöjd med allt. Efter några timmar mötte jag upp Anna och vi åkte till stan för att möta Linn. Fick sedan ett sms från Linnsan där det stod att hon var sjuk... Hon dök sedan upp på Vapiano och överraskade mig, haha. Vi åt supergod mat, jag fick superfina rosor och ett kort! Efter det gick vi lite på stan för att fixa lite saker. Åkte sedan till gymmet, blev hämtad av pappa. Hemma åt vi middag plus semlor, mums! Ligger nu i sängen hemma hos Linn med Anna och myser. Somnar nog snart, trött efter dagen! Puuuuussar och tusen tack för alla gratulationer!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela