Malin Ledin

Skola

Publicerad 2014-01-28 10:05:30 i Vardag,

Hej och godmorgon på er!
Vaknade upp med världens träningsvärk i rumpan och lite i benen. Åkte till skolan och har nu ljudproduktion. Vill bara åka hem och jobba med det här projektet men pluggade matte igårkväll inför ett prov på fredag och det var mycket som jag inte förstod så jag ska gå på resurstid vid 14 så jag känner att det inte är någon ide för mig att åka hem då och sedan åka tillbaka till skolan. Ikväll ska jag och Linn gå på ett pass i crosstraining, kommer nog bli tufft men ska ändå bli kul! Puss på er och ha en  superbra dag!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela