Malin Ledin

Söndag.

Publicerad 2014-01-26 21:15:10 i Vardag,

Min dag har bestått av mat och träning. Åt väldigt mycket till frukost och sedan åkte jag och Linn till gymmet och körde kondition + mage i 1,5 h. Skulle springa 7 km men efter 3,5 så mådde jag riktigt illa (antagligen efter frukosten + kaffe) så var tvungen att avbryta och övergick sedan till mage. Ska springa mer imorgon har jag tänkt. Vi körde en del nya och bra lvningar och hoppas på träningsvärk imorgon! Åkte hem, åt lunch, städade rummet, bloggade, kollade på tv, åt tacos och nu är jag tillbaka framför tv:n igen! Haha en typisk söndag verkligen, hoppas på att nästa helg inte blir lika lugn! Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela