Malin Ledin

Stör mig på mig själv

Publicerad 2014-05-27 23:46:39 i Nytt in, Vardag,

...för att jag inte använder min tid som jag bör. Skulle ha pluggat idag, men gjorde jag det? Nej. Skjuter fram det vilket resulterar i att jag kommer sitta med en hög av saker jag måste göra hela helgen. Aja, just nu känner jag bara att det är värt det, jobbigt då men när det väl är klart kommer jag må bra. Det ska dessutom bli dåligt väder i helgen så jag kan lika gärna sitta inomhus, hehe. 
 
Ligger i sängen, lyssnar på Oskar och funderar på vad jag gjort de senaste dagarna, uppdateringen har ju inte varit den bästa om man säger så. Datorn blev full vilket gjorde att alla hemsidor jag gick in på hakade upp sig på något konstigt vis och jag orkade inte ta tag i det heller. Nu bör det fungera som det ska i alla fall.
 
Köpte en ny tröja i fredags från American Apparel. Provade den, var på väg att köpa den men ångrade mig. Efter några timmar så gick jag och köpte den i alla fall, haha!

 
Tycker om den, men det där med att visa magen är jag inget stort fan av, dock är det riktigt snyggt på andra. Kände att jag behövde köpa den ändå, den är ju så fin. Får köra lite mer på gymmet och bli brun så sitter den nog finfint sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela