Malin Ledin

Pluggtimmar på Espresso House

Publicerad 2014-11-29 14:04:02 i Vardag,



Det är lördag mina vänner! En fin lördag i huvudstaden. Solen sken för fullt när jag satt på bussen på vägen hit till Espresso House på Kungsgatan. Behöver faktiskt ägna hela min lediga dag till åt plugg. Men jag klagar inte. Supermysigt här och fick dessutom en soff-plats. Mitt internet hemma är nere så blir tvungen att sitta här. Mår bra av rörelse omkring mig när jag pluggar, men då krävs såklart mina hörlurar med musik i. Om jag sitter hemma ensam och pluggar så kommer jag på att mitt favoritprogram går på tv just då eller att vi har god mat i kylskåpet och så försvinner helt plötsligt all tid åt att plugga. Här har jag bara min dator och kaffe. Det underlättar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela