Malin Ledin

Saknar bloggen

Publicerad 2014-11-19 19:24:58 i Vardag,


Hej på er! 
Bloggen har som ni säkert märkt av den senaste tiden inte alls varit i fokus i mitt liv. Har haft mycket i skolan och i helgen så var jag i London med Daniel och hans familj. Har fotat massvis, men tyvärr så glömde jag systemkameran hemma i lägenheten så ni får nöja er med halvdåliga mobilbilder. 

Idag har jag och Daniel legat hemma i lägeheten. Daniel har feber och jag satte in en spiral igår vilket gjorde fruktansvärt ont, men den får sitta i fem år, så kan ändå säga att det var värt det. Går på ipren så det går bra just nu. Ska snart äta god middag, och känner mig väldigt lättad eftersom jag fick klart en del plugg nyligen. Skoltrött period just nu men det är bara att kämpa på!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela