Malin Ledin

Äntligen klar

Publicerad 2014-10-07 16:25:20 i Vardag,

 
Alla inlämnningar är äntligen klara och jag behöver inte bry mig ett dugg mer om dem. Känns otroligt skönt. Nu ska jag nog få i mig lite mat, städa upp här hemma och diska för att sedan åka hem till Daniel ett litet tag. Skulle vilja gymma men min träningsvärk gör otroligt ont i alla muskler och leder så jag väntar nog till imorgon. Lite massage skulle vara det bästa just nu. Ska nog prova akupunktur mot mina spänningar i nacken plus min migrän. Skriver upp det på min to do lista som för tillfället är full med grejer jag måste göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela