Malin Ledin

Huvudvärk

Publicerad 2014-09-01 21:23:17 i Träning, Vardag,

Gymmet förra veckan
 
Hej bloggisen. 
Sitter i sängen med ett avsnitt av Ravenswood på, har inte haft tid för den serien förens nu, den är ju läskig faktiskt. Efter skolan kom Max förbi hos mig en liten stund och sedan drog jag mig till gymmet. Känt av lite spänningar i nacken under dagen och efter gymmet ville jag bara hem och bädda ner mig. Åt lite, duschade och sedan gjorde jag O'boy, hur underskattat är inte det?! Daniel har varit på gymmet och är nu påväg hit för att mysa ner sig med mig. Jag har huvudvärk och har tagit en ipren, men det går inte över. Hoppas han är snäll som alltid och ger mig lite massage, vore det bästa just nu. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela