Malin Ledin

Regniga måndag

Publicerad 2014-09-22 17:50:49 i Vardag,



Åh vilket mysigt väder Stockholm bjuder på idag. Kanske är det för att vi inte sett regnet på bra länge. Troligtvis. Snart har vi tröttnat på hösten, jag lovar er. Har pluggat till och från i 2 timmar. Tycker inte att uppgiften jag har i läxa är rolig för fem öre, så har svårt att få någonting gjort.

Längtar tills Daniel kommer hit så vi kan äta och sedan mysa ner och vid en film. Borde duscha innan, mitt hår är äckligt... För er som inte använder eller har slut på torrshampo kan jag rekommendera att ta mjöl! Jag lovar, det fungerar verkligen, men ta inte så mycket, då får du vita fläckar i hårbotten och det är ju mindre snyggt. Jag använder alltid mjöl om det krisar- som imorse! Nej nu ska jag ta en varm dusch. Förhoppningsvis så tar det bort min huvudvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela