Malin Ledin

Yesterdays date

Publicerad 2014-09-20 11:00:00 i Vardag,



Hej alla!
Gårdagen var helt perfekt. Fick ett sms av Daniel på morgonen där det stod "Kom till mig 19.00, hungrig." När jag kom dit så hade han dukat upp superfint med ljus och sushi och gjort ett hjärta på tallriken vid min plats, så fint. Sushi var alltså förrätten, och därefter gick vi ut och grillade. Visst ser det gott ut?! Det var supergott. Efter huvudrätten så började vi titta på Inception. I mitten av filmen kom Daniel med efterrätten som hette peanut butter cups tror jag, typ nyttig choklad som han gjort själv och de var sååå goda. Kvällen var perfekt och vi firade faktiskt vår 2 månadersdag i förväg som egentligen är på måndag. Lite töntigt med månadsfirande, men det är kul att uppvakta varandra och visa uppskattning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela