Malin Ledin

Middag med Daniel

Publicerad 2015-02-14 10:39:19 i Vardag,





Glad alla hjärtans dag!
Igår firade vi oss. Daniel tog med mig till Dionysos som ligger precis vid lägenheten nästan. Bondegatan/Renstiernasgatan. Till förrätt åt jag vitlöksbröd med amberginikräm (hur gott som helst) och Daniel grillad haloumi på vitlöksbröd. Mums! Vi båda åt en jääättegod Souvlaki med majskyckling till huvudrätt. Allt var verkligen jättegott. Därefter gick vi och köpte godis, gick hem och så tittade vi på O.C resten av kvällen. Åh vad jag är glad som har honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela