Malin Ledin

Godmorgon!

Publicerad 2015-01-15 10:36:03 i Vardag,



Hej fina ni!
Gud vad jag sov gott inatt, vaknade pigg och glad! Det känns som fredag idag eftersom att jag inte kommer vara på praktiken imorgon, utan i skolan. Det känns liksom som att jag är "klar för veckan" men inte alls! Imorgon har jag TV-produktion i skolan vilket ska bli spännande eftersom det är en fördjupningskurs. Innan det så ska jag, eventuellt på ELLE-galans pressfrukost! Riktigt kul!

Just nu sitter jag och jobbar på kommande artiklar så att jag är väl förberedd för helgen. Senare ikväll ska Jessika, Daniels syster firas då hon fyller 20! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela