Malin Ledin

Plugg

Publicerad 2015-01-05 14:17:25 i Vardag,



Here we go. Igång med pluggandet igen. Blev skjutsade från Dalarö till Söder, lägenheten, för att lämna av massa packning från Sälen. Därefter körde pappa oss till Danderyd, först till hans pappa för att lämna skidor, och sedan till hans mamma där vi sitter nu. Precis fått i oss lite lunch och här kommer vi nog sitta fastklistrade i några timmar. Har en deadline 7/1 och vill verkligen bli klar innan dess, så imorgon vill jag ha allting klart. Det är väl bara att ta tag i allt plugg nu så att jag blir klar så snabbt som möjligt. Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela