Malin Ledin

SPOTLIFE

Publicerad 2015-01-13 14:11:50 i Vardag,


Nu till avslöjandet... Jag har idag börjat praktisera på Spotlife! Jag såg genom Isabella Löwengrip att de sökte en praktikant så jag skickade in mitt CV och fick svar från Daniel Paris att han ville träffa mig på ett möte. Det var tydligen många som hade sökt platsen varav vissa fick komma på en intervju. Jag har gått och väntat på svar hela jullovet och fick besked  innan nyår att det var jag som fått platsen! Sjukt roligt! Jag kommer jobba tillsammans med Daniel som min handledare, där livsstil kommer vara mitt huvudämne om jag förstått allting rätt. Jag kommer just nu skriva artiklar som kommer publiceras på deras hemsida. Detta är något nytt och spännande som ni kommer följa med mig på!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela