Malin Ledin

ASOS PRE SS16

Publicerad 2015-11-10 12:58:00 i Vardag,


Hej fina ni!
I torsdags blev jag bjuden av Asos för en tjuvtitt på deras nya SS16 kollektion för Asos White som släpps i vår. Wow, vilka fina kläder, kommer absolut klicka hem någonting fint till våren. Temat för kollktionen är skanidinavien och det var roligt att se hur England tolkat skandinaviskt mode, lite ljusare färger och fina mönster!
 
Till detta bjöds jag och andra bloggare på middag på restaurang Clou som RMPR anordnat. Middagen var så otroligt god, och jag kommer verkligen besöka restaurangen igen som var ganska nyöppnad. En fin kväll med härliga människor, tack Asos. 
 

 
 
 

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2015-11-10 21:10:50

Oj så gott det där ser ut.
Maria

Postat av: Annsoh

Publicerad 2015-11-11 12:19:03

Fina bilder! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela