Malin Ledin

Plugg-onsdag

Publicerad 2015-11-11 12:15:27 i Vardag,

 
Hej på er!
Idag är en pluggdag för mig. Vill gärna hinna bli klar med i alla fall hälften av veckans plugg idag så att jag inte skjuter upp det till helgen som jag har som en dålig vana... En rolig sak med denna dag är i alla fall att de ringde för några timmar sedan om ett jobb som jag faktiskt inte sökt, men de hade hittat mitt CV och ville boka en intervjutid med mig. Det gäller att lägga ner lite tid och energi på sitt CV så att arbetsgivare faktiskt vill träffa dig. Jobbet kommer inte till en alla gånger. Dags att sätta igång så att jag inte fastnar vid datorn. Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela